Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2019 11:39 - Да се влюбиш във вещица/откъс от романа/
Автор: einfach Категория: Изкуство   
Прочетен: 285 Коментари: 0 Гласове:
1



 "Скоро старият ми свят се изгуби в далечината. Сега бях сама със себе си. Не притежавах нищо. Не познавах никого. Но въпреки всичко усещах, че вътре в мен нищо не се е променило, нищо не е изчезнало. Аз бях същата онази Маргарет, която до вчера се грижеше с радост за къщата и градината си, макар че в момента те бяха изчезнали от живота ми. Странно, но вече не се страхувах, нито съжалявах, просто постепенно започнах да проумявам и приемам ситуацията, такава каквато е.

– Ще трябва да мина и през това – казах си полугласно аз и от тези думи ме обля необичайно за ситуацията спокойствие.
Реших да живея ден за ден, час за час, минута за минута, докато нещата си дойдат на мястото. Знам, че човек не трябва да се страхува от промените, но когато те ме връхлетяха единственото, което изпитвах известно време, беше отказ да ги приема. Когато съм разтревожена, спирам да чувам вътрешния си глас, а единствено той ми дава винаги най-правилните решения."
Откъс от романа "Да се влюбиш във вещица" 
Калина Иванова

Ако желаете да си поръчате романа надписан от автора специално за Вас или Ваш близък, можете да го направите на лично съобщение до мен или страницата.
https://www.facebook.com/veshticalove/




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: einfach
Категория: Изкуство
Прочетен: 63336
Постинги: 39
Коментари: 19
Гласове: 109
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031